WRÓŻBY, TALIZMANY, AMULETY, MANDALE
wróżka algiz
2004-11-24 10:46:33 UTC
Wróżka Algiz:

- wróżby z kart - także anielskich
- mandale poprawiające przepływ energii w pomieszczeniu
- talizmany i amulety na indywidualne
zamówienie.
- analizy partnerskie i biznesowe

Spotkania osobiste we Wrocławiu, porady przez internet i telefon.

Wróżenie na imprezach andrzejkowych, urodzinowych.

http://runy.com.pl/html/wrozka.htm
wróżka algiz
2004-11-24 10:51:03 UTC
Bardzo przepraszam wszystkich. Omyłkowo wysłałam to na tę grupę. Wybaczcie.

algiz
Burszuras
2004-11-24 11:41:15 UTC
Post by wróżka algiz
Bardzo przepraszam wszystkich. Omyłkowo wysłałam to na tę grupę. Wybaczcie.
Swoją drogą ciekawe czy jest popyt na takie "wróżki" i czy da sie na tym
zarobić? Bo jak tak to może i ja bym został takim "wróżkiem". Mógłbym ludziom
przepowiadać przyszłość np. dobra wrózba 50 zł, zła 30 zł (przy wiekszej ilości
wrózb obowiązują ceny hurtowe, a więc 40 zł i 20 zł). Sprzedawać magiczne
talizmany i amulety np. szczęśliwa złotówka - 25 zł, odstraszająca złe duchy
śrubeczka - 30 zł itd. Ba, a za stówkę specjalna oferta - poprzez położenie rąk
da głowie przekażę magiczną, pozytywną energię (Uwaga! Promocja, już za 180 zł
podwojona porcja magicznej energii)... dobra wystarczy bo chyba za bardzo się
wczułem.

Magicznie Pozdrawia
pomarańczowy Burszuras