[GWL]Jabłuszko napój gazowany?
R2
2011-06-11 11:26:35 UTC
Pamiętacie kiedyś była taki napój gazowany, nazywał się chyba Jabłuszko, co
się z nim stało??
Kubba Bubba
2011-06-11 12:03:09 UTC
Post by R2
Pamiętacie kiedyś była taki napój gazowany, nazywał się chyba Jabłuszko,
co się z nim stało??
był był, nie wiem czy producentem nie była jakaś firma "Olympia" czy cuś...
tak mi się kojarzy..

pamiętam że dobrych pare lat temu gadałem o tym ze znajomym z tej branży,
opowiedział mi historię że pieknie im interes szedł, postanowili
zainwestować sporo grosza i kupić jakieś maszyny, zwiększające zdecydowanie
możliwości produkcyjne - niestety przyszło chłodne i deszczowe lato,
sprzedaż napoju się załamała i zbankrutowali, a to co z nich zostało wykupił
jakiś większy koncern napojowy...

niestety nie pamiętam wszystkiego dokładnie więc nie daję sobie uciąć głowy
że rzeczywiście tak było :)

Pzdr,